jag är så glad att jag aldrig blev en riktig fjortis

Utan några som helt tillstånd kommer här ett citat från min 14-åriga kusins wall på facebook. Kände att det var alldeles för speciellt för att inte få delas med av till omvärlden. Jag undrar om man har extra tungar fingrar när man är i fjortis-stadiet eftersom de inte verkar dansa lika lätt på tangenterna som för oss som passerat den åldern...

HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GULLIG xP seriöst fatta att han gjorde det han gjorde.. det är ju lixom inte normalt. men ja typ lixom dooooooooog ! :D:D:D:D:D omg... :P han är skiiiiiiiiiiiiiiitsööööööööööööt ! :D
niiiiii får också ha det såååå bra ! ;D
pööööööööööööööööööööööösssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0