Förlåt, Gotland!

Eftersom Gotland aka annuendag inte fått så många komplimanger av mig den senaste veckan, ska jag hedra henne med en klockren händelse som kräver viss insatthet i aktörernas personlighet och relation till varandra men det tänker jag inte ta hänsyn till:

Jag, AL och gotland runt lunchbordet, babblandes om något som AL har tagit upp för diskussion och som upprör gotland och mig.

AL: Hey, I'm just the messenger!
Gotland (likgiltigt - i detta sammanhang positivt eftersom att det är Gotlands likgiltighet mot AL som gör hela kommentaren): Jag har lärt mig att det är budbäraren man ska döda.

Kommentarer
Postat av: gotland

Ursäkt godtagen, även om även detta är något som jag helst inte vill ha med i den hypotetiska kontaktannonsen :P



Jag ska göra en Piggy ikväll och äta taco - fick för mig att jag var värd det och att det kanske skulle göra mig glad :)



Kapow! Zooom! Krasch! Boom! (Meningen att du ska associera till Batman här!)

2009-10-15 @ 14:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0