Jag tror...

...att "Kalkylering" av Ingvar Karlsson kan vara den tråkigaste bok jag någonsin hållit i mina händer. Jag somnade i badkaret med boken, då lyckligtvis vid sidan av karet.

När man sysslar med så extremt tråkiga saker under en hel dag måste man ha extrema njutningar under rasterna man tar sig. Som till exempel ugnsbakad kyckling till lunch en helt vanlig tisdag, lite smågodis, baka eget bröd, ligga i badet med tända ljus och lyssna på musik. Hur tusan har jag hunnit plugga om rasterna har varit fyllda med så mycket gott? Nej just det! Det har jag ju inte, boken ligger ju orörd och fuktig på badrumsgolvet! Och där får den ligga resten av kvällen för på dagens schema står det nämligen att jag måste poppa popcorn och kolla på film. Ajdå. Jobbigt när man måste skjuta upp saker till morgondagen!

Kommentarer
Postat av: dott

o hur kunde jag ha missat att du har en blogg? ;)



jaa! saknar ju dig! får ta mig ner till dig snart, om inte du är påväg upp inom en snar framtid?:)

2009-03-11 @ 06:07:08
URL: http://camjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0