Po-po-po-po-po-po-po-po-pokerface

Lördag 13:48.
Varför går dagarna så fort? Jag har varit uppe sedan nio, tränat mellan tio och elva, ätit brunch, dammsugit, tvättat och klockan är redan två?

Förra helgen planterade jag om krukväxterna. Något tidigt, men jag var så sugen på det att jag inte kunde låta bli. En ny snygg rosa kruka satte jag en i. Men nu verkar det som att den nya jorden har gjort mer skada än nytta. Vissa av växterna har nämligen adopterat en ljusgul obehaglig färg som jag inte tror pekar på direkt friskhet. Jag (miss)lyckas alltid att ta död på mina växter av någon anledning. Bäst är att låta dem vara.


[Om grannarna kunde ta ner adventsljusstaken...!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0