ojoj, måndag igen...

...och jag har nästan lyckats misslyckas med mitt försök till att blogga 2009. Just idag har det inte hänt så mycket. Har spenderat större delen av dagen på mina gamla breddgrader (Colonia) med en lagbok och en uppsjö svåra frågor. Väl hemma försökte jag mig på en spenatsoppa som blev väldigt...grön. Men den var god, faktiskt.

Varför, varför, är det ingen som nappar på mina blocket-annonser? Så ful är klänningen inte, och så uråldrig är inte synten... Så det så.

Just det. Välkommen hem, Gotland. Lovar att vi ska ta en IKEA+Maxi-tur snart. Think we need it. Both of us.

Kommentarer
Postat av: Maya

Jaaaaa! Väldigt. Visst är det lite sådär läskigt när man ser det nedskrivet? Hur går det med tentaplugget? Mitt går åt skooogen. Typiskt.

2009-01-13 @ 20:14:34
URL: http://mayasord.blogg.se/
Postat av: Maya

Jaaaaa! Väldigt. Visst är det lite sådär läskigt när man ser det nedskrivet? Hur går det med tentaplugget? Mitt går åt skooogen. Typiskt.

2009-01-13 @ 20:16:06
URL: http://mayasord.blogg.se/
Postat av: Gotland.

You hade me at the I in IKEA.



Har som mål att bli människa igen tills på måndag, kommer till och med börja åka taxi till skolan. Not. Men tills dess så kommer jag vara otrevlig och leka att jag inte finns i min lilla låda. Möjligen att jag spyr ur mig lite smsgalla på fredag eftermiddag när jag ska till fågelstället och bli inspekterad. Det kan jag inte styra över så här i förväg.



Lycka till på fredag så ses vi på måndag!

2009-01-14 @ 16:04:12
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0