Endorfiner i överflöd

Jag är så lycklig just nu. Det bara är så. Allt känns så bra, så komplett. Mitt självförtroende är på topp, högre än det någonsin varit och mina vänner har aldrig förstått mig mer.

Har fått min synt såld nu! Helt underbart skönt att bli av med den. För pengarna köpte jag idag en jacka som jag velat ha länge. Det är ju alltid trevligt när såna plagg är på 50% rea vilket det råkade vara just den här dagen då jag kom dit. Det fanns en jacka kvar i den färg och storlek jag ville ha och just precis den kostade 2000 istället för 4000. Jag sålde synten för 1600 så egentligen kan man ju säga att jag bara behövde lägga 10% av ursprungspriset från mina sparpengar. Jag är en fantastisk affärskvinna!

Nu sjunger A på Lill-Babs i köket. Dags att sova.

Inte ens ett U på tentan kan få mig på dåligt humör just nu.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det var jättetrevligt att träffa dig igår! Kul att jag fick följa med och övertala dig att köpa jackan som skulle ge dig så här mkt endofiner ;)



Inte visste jag att du hade en blogg! Alltid skoj att läsa :) Kram på dig!

2009-01-27 @ 06:47:20
URL: http://tessanpalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0