jag avskyr att vänta (helhjärtat)

Varför kan människor inte bara komma när de säger att de ska komma? Vad på denna jord är det som är så svårt med att komma i tid? Visst man kan försova sig, missa bussen, ha små olyckor i köket osv, men det finns en kronisk sjukdom som heter tidsoptimism.

Man kan säkert påstå att tidsoptimisterna hinner med mycket mer och att de får ut mer av livet osv osv och fine, de får gärna disponera dygnets tjugofyra timmar som om de vore fyrtioåtta, men inte så att det går ut över mig! Varför ska jag sitta och vänta på att folk ska bli klara?

Jag är trött på att vänta. Sluta säg att ni ska komma när ni inte gör det.

Kommentarer
Postat av: Faktiskt på Gotland Gotland.

Förlåt, vet att jag ofta är några minuter försenad. :(

2008-05-14 @ 13:34:22
Postat av: Elin

Haha, är du arg på ngn :P...

2008-05-15 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0